wtorek, 10 grudnia 2013

Wyjątkowy szal dla Mamy - wersja z pomponikami

shawl, scarf

Zima szaleje, wiatr wieje, nawet ci, którzy nie przepadają za szalami, powinni je nosić, aby osłonić się przed wiatrem.
Do takich osób niewątpliwie należy moja mama - uparta, stanowcza kobieta, mająca zawsze rację :-). Tym razem będzie musiała mi przyznać rację, że szal jest ładny, pasujący do jej koloru włosów i garderoby zimowej.


włóczka Cheval Blank

Użyłam do jego produkcji włóczkę Cheval Blanc - 2 motki. Włóczka tego typu jest z rodzaju tych fantazyjnych, szal jest od koloru białego, przez różne odcienie szarości do czarnego. Odcień idealnie pasuje do srebrno-platynowego koloru włosów mojej Mamy.


scarf Cheval Blank

Przepis na szal znajduje się również w jednym z moich ostatnich postów - Szal dla mamy Dariusza, tutaj zamiast kulek z filcu są ręcznie robione mini pomponiki z czarnej włóczki.


pompon

Przygotowywanie pomponów sprawiło dużo radości i całkiem puchate udało się wytworzyć.
Szal ten jest trochę dłuższy niż jego poprzednik, na koszt jego szerokości. 
Jestem przekonana, że taki szal to ciepły prezent pod choinką od Gwiazdki. Myślicie, że spodoba się Mojej Mamie?


mountains winter
Bukowina Tatrzańska
Jeśli nie zamierzacie marznąć w zimowe dni i osłonić szyję przed mroźnym zimowym wiatrem, to zapraszam do kontaktu ze mną -  Współpraca i kontakt. Razem zrealizujemy pomysł na ciepły oryginalny szal.




4 komentarze:

  1. Jestem przeknana, że Twojej Mamie się spodoba :-)
    E.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, bo opinia z Twoich ust jest bezcenna - w końcu jesteś bywalczynią światowych salonów

      Usuń
  2. To jest absolutnie piękny szal Elu! Twoja mama będzie przeszczęśliwa :-) Nic tak nie cieszy jak własnoręcznie wykonany prezent i to taki!

    Pozdrowienia,

    AGATA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję że się spodoba.
      Pozdrawiam, Ella

      Usuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza!
Uprzejmie proszę Użytkowników Anonimowych o podpisanie się chociaż imieniem lub nickiem, chciałabym wiedzieć jak się do Was zwracać.