sobota, 23 sierpnia 2014

Letnie kolorowe szaleństwo - na sportowo na drutach



Ostatnio brakuje mi zdecydowanie czasu i czuję się wyraźnie zmęczona i do tego dochodzą często pojawiające się bóle głowy. To nie znaczy, że nie dziergam. Dziergam, ale znacznie wolniej.

Będąc ostatnio na wyjeździe wakacyjnym, myślałam o zabraniu z sobą tej wakacyjnej bluzeczki, ale ze względu na ograniczenie wagowe bagażów (leciał z nami namiot), musiałam z niej zrezygnować, cóż dobra bawełniana nić trochę waży.
Bluzeczka jest wydziergana z mieszanej, cieniowanej i bawełnianej włóczki ALIZE.




Na bluzkę w rozmiarze 36 (ja mam drobny korpus) użyłam 3 motków włóczki ALIZE.
Zastosowałam wzór wg schematu poniżej (źródło wzoru i wykroju: Sabrina, 2014/2).

Ciekawy jest jej krój, bo tył jest mocno wycięty, wygląda to jak sportowy top. 


tył bluzki
Natomiast przód bluzeczki jest zaokrąglony przy dekolcie.


przód bluzki

Osoby zainteresowane szczegółowym opisem wykonania, zapraszam do kontaktu mailowego.

26 komentarzy:

  1. Piękna bluzka, a kolory są rewelacyjne. A jakby z takich soczystych kolorów zrobić sweter na zimę, tak na przekór. Też by było fajnie. Piękna praca, pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. A wiesz, że to dobry pomysł z tym zimowym swetrem w kolorach tęczy. Coś na pewno wymyślę :-)!
      pozdrawiam, El

      Usuń
  2. świetna bluzka, bardzo lubię bokserki i taki krój mi bardzo odpowiada:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi, że się podoba.
      z pozdrowieniami, El

      Usuń
    2. nie mogę wkleić linka na G+ dlatego tutaj wpisuję:)
      zobacz sobie na to
      http://www.middia.net/domocredix/index.php?id_kat=1&id=12
      to podstawa którą trzeba umieć żeby zacząć frywolitkę.
      Ja robię na igle, czółenko mi nie siadło,a tego nauczyłam się bardzo szybko:)

      Usuń
    3. dzięki - ja tezą mam igłę i czółenko i na igle lepiej mi było zacząć, dzięki za linka, na pewno skorzystam.

      Usuń
  3. Super! Baaardzo mi się podoba.... kolor, fason no i ażur , wszystko razem fajnie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - to dobrze, że mnie odwiedzacie, bo to miłe dostać motywujący feedback.
      Z pozdrowieniami, El

      Usuń
  4. To zycze nawrotu energii :) Pozdrwoionka!

    OdpowiedzUsuń
  5. pieknie !A kolor wloczki ewelacyjny ! Przyslam fale energii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Droga bardzo Ci dziękuję za tę energię, wierzę że to z pewnością mi pomoże!.
      Pozdrawiam, Ella

      Usuń
  6. Przesliczna bluzeczka. Jeszcze nigdy nie probowalam takiej wielokolorowej wloczki, ale u Ciebie wyglada ona super. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beata, dziękuję! Powinnaś spróbować zrobić coś oryginalnego z podobnej włóczki!
      Pozdrawiam, Ela

      Usuń
  7. O rany! Ta włóczka jest cudowna i zrobiłaś superowy top. Mnie też coś ostatnio głowa pęka i to codziennie:/

    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włóczka jest rzeczywiście wyjątkowa - na zachętę dodam, że jest kilka odcieni w motku i kilka różnych rodzajów tych odcieni w innych motkach - więc każda z Was może sobie indywidualnie dobrać kolor, w którym czuje się dobrze.
      Ból głowy już się rozpłynął, znikł, nie ma go!!!

      Usuń
  8. Genialna bluzka - te kolory są przepiękne! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękne kolory, takie jak lubię. Fajnie będzie wyglądać do gładkiego golfa także.Nie wiedziałam że są bawełniane włóczki :-) cudo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest całe mnóstwo bawelnianych wloczek w rożnych kolorach!
      Wiem, ze kolor Ci sie spodobał - pasuje do Twojego kolorowego bloga.
      Bluzki nie da sie nosić do golfa - jest za bardzo przylegającą.
      Pozdrawiam i dziekuje za odwiedziny.

      Usuń
  10. świetna robota!!! bluzeczka cudowna! kiedyś bardzo dużo robiłam na drutach ale nigdy nie umiałam robić ażuru ;(

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. super wyszlo :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna bluzeczka ! Kolory tej bawełny są bajeczne ! Pozdrawiam serdecznie , Dorota

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza!
Uprzejmie proszę Użytkowników Anonimowych o podpisanie się chociaż imieniem lub nickiem, chciałabym wiedzieć jak się do Was zwracać.