piątek, 14 lutego 2014

Poduszka z kolibrem dla Czułka

zrobić zdjęcie takiemu szybkiemu i pracowitemu kolibrowi jest niezwykle trudno, Czułkowi udało się ...
Zrobiłam sobie prezent walentynkowy - pamiętacie czerwony sweter z pomarańczowym serduszkiem? Teraz czas na prezent dla Mojego Czułka, który tak dzielnie spisywał się podczas ostatniego wyjazdu, nosił ciężki sprzęt fotograficzny i uchwycił przepięknie kolibry w locie. Dlatego postanowiłam zrobić dla niego w prezencie takiego kolibra na poduszkę.

Ze schematem było trochę ciężko, nigdzie w internecie nie znalazłam takiego, więc musiałam posiłkować się jakimś zdjęciem powiązanym z haftem krzyżykowym. Schemat stworzyłam w ciągu 3 dni, tak długo to trwało, ponieważ musiałam dobrać odpowiednie kolory, z tych włóczek, które mam zgromadzone w moim czarodziejskim kufrze.

a to ten czarodziejski kufer
Powstała poduszka i kolorowy koliber, którego dodatkowo przyozdobiłam koralikami, aby zaznaczyć jego mieniące się w słońcu skrzydełka. 


Dokładnie tak, jak na zdjęciu kolibra w naturze. Zobaczcie sami jak wyszło.


Zachowując klimaty walentynkowe dołączam malutką walentynkę.


kokosowe serce na plaży na Raratonga Island, Wyspy Cook'a 2012
Osoby zainteresowane schematem kolibra zapraszam do kontaktu mailowego.


6 komentarzy:

  1. Koliber jest boski, jak i cala poduszka. Podziwiam twoje dzieła ja nie mam takiego talentu do dziergania :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma co narzekać, za to masz inne talenty, pozdrawiam serdecznie, El

      Usuń
  2. Ale czad! Mega precyzja! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koliber jest przepiękny, wiem, dziękuję za słowa uznania.

      Usuń
  3. Świetna poduszka! :) Podziwiam też zdjęcie kolibra w locie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, że Ci się podoba
      poduszka spodobała się również Czułkowi :-)
      z pozdrowieniami, El

      Usuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza!
Uprzejmie proszę Użytkowników Anonimowych o podpisanie się chociaż imieniem lub nickiem, chciałabym wiedzieć jak się do Was zwracać.