piątek, 14 lutego 2014

Poduszka z kolibrem dla Czułka

zrobić zdjęcie takiemu szybkiemu i pracowitemu kolibrowi jest niezwykle trudno, Czułkowi udało się ...
Zrobiłam sobie prezent walentynkowy - pamiętacie czerwony sweter z pomarańczowym serduszkiem? Teraz czas na prezent dla Mojego Czułka, który tak dzielnie spisywał się podczas ostatniego wyjazdu, nosił ciężki sprzęt fotograficzny i uchwycił przepięknie kolibry w locie. Dlatego postanowiłam zrobić dla niego w prezencie takiego kolibra na poduszkę.

Ze schematem było trochę ciężko, nigdzie w internecie nie znalazłam takiego, więc musiałam posiłkować się jakimś zdjęciem powiązanym z haftem krzyżykowym. Schemat stworzyłam w ciągu 3 dni, tak długo to trwało, ponieważ musiałam dobrać odpowiednie kolory, z tych włóczek, które mam zgromadzone w moim czarodziejskim kufrze.

a to ten czarodziejski kufer
Powstała poduszka i kolorowy koliber, którego dodatkowo przyozdobiłam koralikami, aby zaznaczyć jego mieniące się w słońcu skrzydełka. 


Dokładnie tak, jak na zdjęciu kolibra w naturze. Zobaczcie sami jak wyszło.


Zachowując klimaty walentynkowe dołączam malutką walentynkę.


kokosowe serce na plaży na Raratonga Island, Wyspy Cook'a 2012
Osoby zainteresowane schematem kolibra zapraszam do kontaktu mailowego.


6 komentarzy:

  1. Koliber jest boski, jak i cala poduszka. Podziwiam twoje dzieła ja nie mam takiego talentu do dziergania :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma co narzekać, za to masz inne talenty, pozdrawiam serdecznie, El

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Koliber jest przepiękny, wiem, dziękuję za słowa uznania.

      Usuń
  3. Świetna poduszka! :) Podziwiam też zdjęcie kolibra w locie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, że Ci się podoba
      poduszka spodobała się również Czułkowi :-)
      z pozdrowieniami, El

      Usuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza!
Uprzejmie proszę Użytkowników Anonimowych o podpisanie się chociaż imieniem lub nickiem, chciałabym wiedzieć jak się do Was zwracać.