środa, 2 października 2013

Ubranko na kubek lub ... dla kubka Moniki

dzierganie

Pewnego dnia Monika powiedziała do mnie: "zrób mi ubranko na kubek"! Ubranko na kubek, hmmm... Wygrzebałam ze swojego koszyka z włóczkami resztki włóczek - wybrałam jeansową, dokładnie tę samą, którą użyłam do produkcji długiego swetra z różą.

Ten kolor pasował do Moniki i jej kubka.
Wybrałam wzorek szachownicy, schemat poniżej:



wzór
schemat wzoru szachownicy
Ubranko robiło się szybciutko, bo miało rozmiar mniejszy niż opaska na głowę. 


oczko lewe
wzór szachownicy już wydziergany

Do tego doszedł guzik w kolorze oczywiście jeans, dziurka na guzik i biała włóczka bawełniana, którą obszyłam brzegi ubranka i dziurkę na guzik.

Ubranko na kubek gotowe!


ocieplacz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawienie komentarza!
Uprzejmie proszę Użytkowników Anonimowych o podpisanie się chociaż imieniem lub nickiem, chciałabym wiedzieć jak się do Was zwracać.