niedziela, 11 stycznia 2015

Czapek ciąg dalszy


To moja ostatnia produkcja czapek. Zapoczątkowała ją ta kolorowa czapka.
Wzór na czapki znajdziecie tutaj. Za każdym razem wykorzystałam włóczkę - wełna - Eskimo, Drops (2 motki). 

Czapka jest przyjemna do noszenia, bo ciepła i wełna nie gryzie, a do tego ma ciekawy kolor i oryginalny wzór warkoczowy.

Poniżej dwa różne odcienie włóczki, ten po prawej to jasny róż, a po lewej - ecru/rdza.

Poniżej odcień szafirowy.

I odcień spice.

Czapki wyszły mi tak.

Pierwsza czapka, którą zrobiłam z włóczki Eskimo, wygląda tak (na prośbę Magdaleny prezentuję się w czapce).

25 komentarzy:

  1. Super czapy, no i pewnie tak robione nie ściągają się:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne czapki i jak dużo ich zrobiłaś. Dobra robota. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak tylko pojawiłam się w pracy w swojej kolorowej - to dziewczyny też takie chciały - trzeba było zrobić im też podobne

      Usuń
  3. Wspaniałe czapki :-) Rewelacyjny wzór i cudne kolory. Bardzo mi się podobają i Ty mi się podobasz w swojej kolorowej :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne włóczki i czapki też.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne czapy. bardzo ciekawie dobrałaś włóczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. włóczki same się dobrały - to specjalna włóczka melanżowa

      Usuń
  6. rewelacyjne czapeczki!!! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne czapki, wyglądają na bardzo cieplutkie i miłe w dotyku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czapek nigdy dosyć:) Wspaniale prezentuje się Twoja kolekcja. Choć wszystkie mi sie podobają, to najbardziej do gustu przypadł mi odcień spice.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jednak ognista czerwień z pomarańczem - dziękuję za odwiedziny i miłe słowa, pozdrawiam, El

      Usuń
  9. czapek u Ciebie dostatek:)
    piekne!
    ps. a jak chcesz sie nauczyć frywolitki to moge podesłać Ci kilka filmów z których ja się uczyłam :)
    a że robisz dużo na drutach, to na igle będzie ci prościej robić, tylko żeby była długa, ja na początku miała taka tapicerską- nie polecam nie dość że gruba to po kłuta byłam dokładnie:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, że chcę się nauczyć frywolitki ślij moja Droga te filmiki- mam czółenko do frywolitek i taki specjalni drut (Niestety to nie tapicerska igła) - myślisz że dam rade?
      pozdrawim

      Usuń
  10. Świetne czapki! Mają bardzo ładne kolory!
    A ta kolorowa czapka jest bardzo twarzowa! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. W sumie jeśli chodzi o czapki to jak najbardziej są one fajne i moim zdaniem warto jest je nosić. U mnie małżonka bardzo lubi kapelusze i kupiła jakiś czas temu nowy kapelusz https://hatfactory.pl/kapelusze-filcowe-welurowe/451-3267-kapelusz-damski-fedora-welur-tiffany.html który wygląda obłędnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Co by nie było to noszenie czapek jest świetnym rozwiązaniem i muszę przyznać, że ja bardzo chętnie je noszę. Jeszcze jeśli chodzi o panów to po przeczytaniu https://magazynvip.pl/modny-kaszkiet-dla-mezczyzny-jaki-kupic/ wiem już jak wybrać modny kaszkiet dla mężczyzny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza!
Uprzejmie proszę Użytkowników Anonimowych o podpisanie się chociaż imieniem lub nickiem, chciałabym wiedzieć jak się do Was zwracać.