środa, 30 kwietnia 2014

Ażurowa bawełniana bluzka w kolorze świeżej wiosennej zieleni


Wiosna w pełni, lubię tę kolor świeżej, wiosennej zieleni! Zieleń zmieszana z żółtym kolorem świeżych, młodych listków. Z tej okazji chciałabym Wam zaprezentować ażurową bawełnianą bluzeczkę - kamizelkę. Jej odcień przypomina wiosenną zieleń.

Niestety w tej chwili nie pamiętam jakiej włóczki, użyłam do jej produkcji. Ta bawełniana kamizelka powstała jakiś czas temu, jeszcze w okresie, kiedy nie myślałam o pisaniu bloga i o tym, że kiedykolwiek będę prowadzić bloga na temat drutowania.
Chciałabym Was zainspirować do tworzenia ciekawych wiosennych i letnich strojów, do których będzie wykorzystywać bawełnę, mieszanki bawełny z lnem oraz bambusem. Takie wyroby dziewiarskie są bardzo przyjemne do noszenia w ciepłe dni.




36 komentarzy:

  1. Bardzo ładna, śłiczny ażurek. Szczerze mówiąc też ostatnio rozmyślam o jakiejś dzianince na ciepłe dni.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny wzór :) No i kolor, idealny na wiosnę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, kolor rownież mi sie podoba - a wzór - ciekawy!
      Dziekuje za odwiedziny, z pozdrowieniami El

      Usuń
  3. Piękny kolorek i ażurek, kiedy ty to dziergasz, przecież to pracochłonne a tu proszę kolejne cudo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna Kobieto w kapeluszu - ten projekt zrobiłam 3 lata temu :-)
      Jak widać chyba jeszcze jest w modzie ...
      Dziekuje za odwiedziny

      Usuń
  4. Uwielbiam takie ciuszki robione na szydelku lub na drutach. Wlasnie sie ciagle zbieram do zrobienia takiej wiekszej pracy , jednak ciagle brakuje mi czasu na to. Juz mam mietowa bawelne przygotowana by wydziergac sobie jakies cudenko. Czy to sie stanie to juz chyba czas pokaze ;) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do roboty! Czad nic nie pokazuje! Miętowy kolor jest bardzo na czasie tej wiosny!

      Usuń
  5. p.s Twoj ciuszek jest przepiekny ! I dumnie bym nosila takie cudenko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie posty zachęcają mnie zawsze do sięgnięcia po druty. Muszę się do nich przyłożyc. Och jak Ci zazdroszczę, że tak ładnie potrafisz na nich dziergac. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Ja zazdroszczę osobom które robią przecudne rzeczy na szydełku, zreszta wyrazy mojego podziwu można zobaczyć na fanpage'u
      Wiem z doświadczenia ze zazdrość to motor napędowy do tego aby zacząć tworzyć samemu!

      Usuń
  7. Prześliczna bluzeczka i kolor niesamowity! Ja wyciągnęłam ze strychu stare bawełniane włóczki z myślą o zrobieniu sobie bluzeczki:) Niestety w kolorze ostrego różu, ale po zrobieniu ufarbuję :) Tylko zabrać się nie mogę bo baaaardzo dawno robiłam na drutach.
    Super inspiracja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawi mnie kolor jaki uzyskasz farbujac ten róż ...
      Czy to będzie bluzeczka ażurowa?

      Usuń
  8. Piękna! Delikatna i te koraliki!!! Robi wrażenie:)

    ...a na foto wyżej moje ulubione konwalie:)

    Pozdrowienia!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadza sie konwalie, rzeżucha i zielony bezrekawnik :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny wzór- bluzka na lato w sam raz:) moje konwalie już też zakwitły:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję - tylko niech się zrobi trochę cieplej

      Usuń
  11. Podoba mi się twoje piękne zdanie ,,kocham dziergać ,ale nie jestem staruszką ,, .Od razu przyszło mi do głowy ,no ,ale jak już nią będziesz ,kiedyśśś tammmm ,to nie będziesz się nudzić ,pozdrawiam .Ja niestety nie potrafię tak dziergać,żeby to potem na siebie włożyć.

    OdpowiedzUsuń
  12. nie będę się nudzić - mam nadzieję, że tammm Ktoś przygotuje mi coś super do roboty!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluzeczka przepiękna, choć kolor zupełnie nie mój.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne wdzianko :) Zieloniutkie jak wiosenna trawka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie taka jest wiosenna zieleń :-), pozdrawiam El

      Usuń
  15. Śliczna jest! Kiedyś wydziergałam sobie podobną na lato, też w romby:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna bluzka, muszę przyznać, że dzięki Tobie zaczęłam znów robic na drutach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna bluzeczka, nie umiałabym tak...a kolor dla mnie świetny, uwielbiam wszelki zielenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, z pewnością dałabyś radę ...
      pozdrawiam, El

      Usuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza!
Uprzejmie proszę Użytkowników Anonimowych o podpisanie się chociaż imieniem lub nickiem, chciałabym wiedzieć jak się do Was zwracać.